Metodologia SROI este potrivită pentru măsurarea efectelor rezultate din utilizarea unui serviciu sau produs centrate pe oameni.
Vă putem ajuta:
- să validați impacturile reale pozitive intenționate prin produsul/ serviciul respectiv
- să înțelegeți care sunt impacturile reale neintenționate, atât negative, cât și pozitive
- să aflați care sunt impacturile potențiale neintenționate, atât negative, cât și pozitive pentru un produs/ serviciu pe care intenționați să îl dezvoltați
Datele colectate vă sunt utile în luarea deciziilor pentru îmbunătățirea și/ sau eficientizarea produsului/ serviciului vostru. Veți avea mai multe date pe care să vă bazați deciziile și veți putea răspunde mai aplicat nevoilor clienților voștri, adăugând mai multă valoare relației cu aceștia dar utilizând aceleași resurse.
Acolo unde este posibil, metodologia permite calculul unui raport (raportul SROI) între investiția făcută în dezvoltarea, ofertarea și punerea pe piață a produsului/ serviciului vostru și valoarea rezultată, așa cum este percepută de clienți/ stakeholderi.