Masterclass: Cum reflectăm perioada Covid în raportul GRI?
Pregătirea raportului GRI aferent anului 2020.
18 februarie 2021 – online | 25 martie 2021 – online
Rezervă-ți locul din timp!
Raportul de sustenabilitate (sau nefinanciar) pentru anul 2020 va include și perioada Covid. Află de la consultanți experimentați cum poți folosi Standardele GRI pentru a explica impactul acestei perioade asupra activității companiei tale.
Înscrie-te la un Masterclass susținut de:
– Cristina Bălan, consultant CSR BootIQ, trainer GRI și membru al Comitetului de Supraveghere pentru Procesul de Elaborare a Standardelor GRI
– și Stela Serghiuță, consultant CSR BootIQ, trainer GRI și expert în evaluarea impactului.
Tematică:
Partea I (durată: o oră)
- Perioada Covid: Noul context de sustenabilitate.
- Raportarea de sustenabilitate (nefinanciară): Standardele GRI. Aspecte generale.
Partea a II-a: Standardele GRI (durată: maxim 2 ore)
- Cine le poate folosi și de ce?
- Cum le alegem?
- Cum le utilizăm pentru a reflecta perioada Covid?
Condiții de participare:
Evenimentul este destinat persoanelor care au o minima experiență în raportarea nefinanciară/ de sustenabilitate, precum:
- reprezentanți ai companiilor raportoare
- consultanți specializați în raportarea de sustenabilitate/ nefinanciară
Înscrierea la Partea I este gratuită, în limita a 15 locuri.
Înscrierea la Partea a II-a se face pe bază de taxă, după cum urmează:
- 129 euro plus TVA – tarif general (în limita a 15 locuri)
- 109 euro plus TVA – tarif redus, pentru plata efectuată până cel mai târziu în data de 15 octombrie 2020 (în limita a 10 locuri)
- 109 euro plus TVA – tarif special pentru foștii cursanți ai CSR BootIQ (în limita a 10 locuri)
- 99 euro plus TVA – tarif special pentru foștii cursanți ai CSR BootIQ, pentru plata efectuată până cel mai târziu în data de 15 octombrie 2020 (în limita a 10 locuri)
Toți participanții înscriși la Partea a II-a au automat rezervat un loc la Partea I.
Începe din timp să lucrezi la raportul GRI aferent anului 2020!
Termeni și condiții:
În cazul în care numărul celor înscriși la Partea I depășește limita anunțată, va exista o listă de așteptare, locurile urmând a fi oferite după principiul “primul venit, primul servit”. Lista de așteptare va fi prioritară în ocuparea locurilor la evenimentele similare viitoare.
Rezervarea locului, dar neparticiparea la Partea I atrage după sine excluderea de pe lista de așteptare pentru următoarele evenimente.
Participarea la Partea a II-a (cu taxă) nu impune obligativitatea participării la Partea I, însă conținutul este astfel gândit încât Partea I să reprezinte o scurtă introducere în conținutul celei de-a doua Părți.
Înscrie-te cât mai curând! Profită de șansa de a te număra printre primii specialiști care află cum pot începe pregătirile pentru raportul aferent celui mai năstrușnic an de raportare de până acum! Plătește din timp ca să economisești bani.
Date personale:
Datele cu caracter personal ale celor înscriși la Masterclass (nume, prenume, adresă de email) sunt prelucrate de CSR BootIQ în interes legitim, exclusiv în scopul participării la eveniment.
Datele vor fi păstrate de CSR BootIQ în vederea înscrierii și participării la Masterclass, urmând a fi șterse într-un interval de 30 de zile de la finalizarea evenimentului. De asemenea, exclusiv în scopul înscrierii și participării la eveniment, CSR BootIQ poate transmite datele dvs. către platforma online pe care va fi susținut evenimentul.
Conform prevederilor legale în vigoare, orice persoană înscrisă la Masterclass are dreptul de a fi informat cu privire la modul în care sunt utilizate și prelucrate datele personale, de a solicita ștergerea acestora, de a restricționa prelucrarea lor și de a sesiza Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal dacă îi sunt încălcate drepturile.
Informații suplimentare pot fi solicitate la adresa info [@] csr-bootiq [dot] com, mesajul având ca subiect Date personale.